who am i ?

teluk intan peak, Malaysia
saya bukanlah siapa2 :)

Tuesday 10 April 2012

aku minta maaf (last)

aku tahu semua ni salah aku
aku selalu buat macam ne..
aku tak tahu kenapa aku selalu 
sngat minta maaf..
aku dah terbiasa
terlangar org sikit ckap sory , tertolak sikit ckap sory..
hmmm ntah lah aku pon x tahu.
tapi aku slow2 nak 
buang tabiat tu..

aku tahu ramai yang tak suka.. 
aku ne jahat sangat kea?
aku cuma cakap sory ja
ok2 lepas ne aku tak cakap dah..

lg satu mungkin aku ne teruk ..
aku ne terlalu merendah diri sbb kekurangan aku..
tu sbb aku slalu menyalahkan diri aku ..

aku ne selfish sbb nak org yang aku sayang hanya untuk aku..
tak mao share2 hmmmph
teruk ny..

mesti rase annoying kann..

kalau betul dia boleh terima aku seada ny
dan boleh terima hati aku
aku akan lafaz kan 3 perkata tu.. :D